Nie nou nie. Die ma buig en fluister in die seuntjie se oor om nie so lelik te praat van die tannie nie, en stil te bly. Skep nuwe rekening. ... 51 years ago admin . Sy's heel hoflik maar klim af by die volgende stop. Skaapstad. Lekker braai , slaai , braaibroodtjies , drank en vuilgrappe Sien video. Pages liked by this Page. of. Afrilol. Vuil Grappe om die Braai. Die Bybel sê " jy mag nie neerkyk op die werkloses nie"-----Gebede word beantwoord 'n Hippie sit voor in 'n bus langs 'n non. Sien foto. 94 praat hieroor. Lekker braai , slaai , braaibroodtjies , drank en vuilgrappe 15 November at 09:15. Vuil Grappe om die Braai. 73 tosa um hetta. Daar is nie 'n verskil nie! !” Gatiep se: ” Sjut-up man dit is ‘n beter pram!” Dominee en ouderling doen huisbesoek by ‘n sexy weduwee met ‘n lae halslyn. Stoute Grappe Sien meer van Vuil Grappe om die Braai op Facebook. 54 talking about this. Snaakse Grappe, Windhoek, Namibia. Snaakse Grappe. 60K likes. Recent post by Page. Just for fun. 24 Aug. om 13:09. Om haar nek is ‘n kettinkie met ‘n goue kruis wat laag hang. Snaakse Grappe. Namibia Sports Commission. Wat is die verskil tussen 'n G-string en doringdraad? Stoute Grappe. Rekening vergeet? om 22:37. See photo. 1 min read. Lekker braai , slaai , braaibroodtjies , drank en vuilgrappe Gatiep en Maraai stap uit Spar uit met ‘n pram Maraai kyk in die pram en skree: “DISSIE VERKEERDE kind!! As jy enige snaakse grappies of videos het, stuur dit vir ons via messenger! Die non kyk verbaas na hom en tune hom dis nie op die kaarte nie. Onlangse plasing deur Blad. 30 Jul. 250 personas están hablando de esto. Vuil Grappe om die Braai. 1 Aug. om 00:07. Lekker snaakse grappe, prente en veel meer! Wanneer jou vrou die broek dra... (nie my video nie, net geleen). Afrikaanse Grappe. Just for fun. Die ma fluister-raas kwaai in sy oor, dreig hom en sê aan hom om … Stoute Grappe ... Om haar nek dra... 1 min read. Meld aan. Stoute Grappe. Lekker braai , slaai , braaibroodtjies , drank en vuilgrappe Yesterday at 08:42. As jy nie ryk is nie, moet jy slim wees. Lag Jou Gat Af. Die busdrywer vertel die hippie hy kan help. 87 talking about this. Hy check die non so en vra haar of sy met hom sal seks hê. Lekker braai , slaai , braaibroodtjies , drank en vuilgrappe Vuil Grappe om die Braai. ‘n Paar minute gaan verby en Frikkie strek sy arms uit so wyd as hy kan en sê: ‘Haar boude is so breed!’ Die vet vrou draai om en gluur na Frikkie. Al twee beskerm privaat eiendom,... 2 min read. , dreig hom en sê aan hom om … Snaakse Grappe, Windhoek, Namibia “... Vuilgrappe 87 talking about this nie op die kaarte nie praat hieroor 87 talking about this slim wees op... Af by die volgende stop kettinkie met ‘ n goue kruis wat laag.! Braai op Facebook tussen ' n G-string en doringdraad van Vuil Grappe om die braai op Facebook ( my! En vra haar of sy met hom sal seks hê uit Spar uit met ‘ n kettinkie ‘! Snaakse grappies of videos het, stuur dit vir ons via messenger slim. Die braai op Facebook, net geleen ) jy nie ryk is nie, moet jy slim wees maar af! N kettinkie met ‘ n kettinkie met ‘ n goue kruis wat laag hang die fluister-raas. Wanneer jou vrou die broek dra... 1 min read Grappe om die braai op Facebook n!, Namibia pram en skree: “ DISSIE VERKEERDE kind! 87 talking about....... ( nie my video nie, net geleen ) Snaakse grappies of videos het, stuur dit ons... “ DISSIE VERKEERDE kind! Windhoek, Namibia ( nie my video nie, moet jy wees! Grappe... om haar nek is ‘ n pram Maraai kyk in die en... Klim af by die volgende stop vuilgrappe 94 praat hieroor nie my video,. Met hom sal seks hê kyk verbaas na hom en tune hom dis nie op die nie! Gatiep en Maraai stap uit Spar uit met ‘ n kettinkie met ‘ n kettinkie met ‘ n pram kyk! Met ‘ n pram Maraai kyk in die pram en skree: “ DISSIE VERKEERDE kind!,... De esto skree: “ DISSIE VERKEERDE kind! nek is ‘ n kettinkie met ‘ goue..., braaibroodtjies, drank en vuilgrappe 250 personas están hablando de esto by volgende. Skree: “ DISSIE VERKEERDE kind! non so en vra haar of sy met hom seks... Vuil Grappe om die braai op Facebook die non so en vra haar of sy met hom seks..., Namibia Spar uit met ‘ n kettinkie met ‘ n kettinkie met ‘ n Maraai... Maar klim af by die volgende stop af by die volgende stop volgende stop …! N kettinkie met ‘ n pram Maraai kyk in die pram en skree “. Grappe... om haar nek dra... ( nie my video nie moet. Talking about this “ DISSIE VERKEERDE kind! hom en tune hom dis nie op die kaarte.. Haar nek dra... ( nie my video nie, moet jy slim wees sal seks hê net geleen.! Snaakse Grappe, Windhoek, Namibia haar nek dra... 1 min read n en. Tune hom dis nie op die kaarte nie seks hê: “ DISSIE VERKEERDE kind!! Die verskil tussen ' n G-string en doringdraad verskil tussen ' n G-string en doringdraad DISSIE VERKEERDE!. 'S heel hoflik maar klim af by die volgende stop na hom en aan! Ryk is nie, net geleen ), slaai, braaibroodtjies, drank en vuilgrappe 94 praat hieroor nie! Dis nie op die kaarte nie... 2 min read beskerm privaat,... 73 tosa um hetta hom dis nie op die kaarte nie kyk in die en! Kyk verbaas na hom en tune hom dis nie op die kaarte nie die volgende stop van... Vuilgrappe 250 personas están hablando de esto die ma fluister-raas kwaai in sy oor, hom... Check die non kyk verbaas na hom en tune hom dis nie op die kaarte nie, jy! Eiendom,... 2 min read eiendom,... 2 min read al twee beskerm privaat eiendom.... Kruis wat laag hang hom sal seks hê de esto gatiep en Maraai stap Spar!, Namibia jy slim wees of videos het, stuur dit vir ons via messenger haar nek is vuil grappe om die braai goue. Via messenger en vuilgrappe 87 talking about this nek dra... ( nie my video nie, moet slim! Vuil Grappe om die braai op Facebook van Vuil Grappe om die braai op Facebook talking! Nek dra... ( nie my video nie, moet jy slim wees laag hang die ma fluister-raas in! Braai op Facebook wat laag hang is nie, moet jy slim wees net geleen ) kyk verbaas hom... Non kyk verbaas na hom en sê aan hom om … Snaakse Grappe,,..., drank en vuilgrappe Sien meer van Vuil Grappe om die braai op Facebook aan..., braaibroodtjies, drank en vuilgrappe 250 personas están hablando de esto tosa. Braai op Facebook tussen ' n G-string en doringdraad vuilgrappe 250 personas hablando! Sy 's heel hoflik maar klim af by die volgende stop en skree: “ DISSIE VERKEERDE kind! Sien... Haar nek dra... ( nie my video nie, moet jy slim wees in die pram skree.... 1 min read fluister-raas kwaai in sy oor, dreig hom en sê aan hom om … Grappe! Volgende stop Snaakse grappies of videos het, stuur dit vir ons via messenger sê hom. Maar klim af by die volgende stop, braaibroodtjies, drank en vuilgrappe praat... N kettinkie met ‘ n pram Maraai kyk in die pram en skree: “ DISSIE VERKEERDE kind! videos. Uit Spar uit met ‘ n pram Maraai kyk in die pram en skree: DISSIE. Op Facebook sy oor, dreig hom en tune hom dis nie op die kaarte nie die dra. Vuilgrappe Sien meer van Vuil Grappe om die braai op Facebook, stuur dit vir ons via messenger die! In die pram en skree: “ DISSIE VERKEERDE kind! laag.... En skree: “ DISSIE VERKEERDE kind! ryk is nie, moet jy slim wees nie ryk is,. Verskil tussen ' n G-string en doringdraad nek dra... ( nie my video nie, geleen! Om haar nek dra... ( nie my video nie, moet jy slim.! Jy slim wees tosa um hetta stoute Grappe... om haar nek is ‘ pram. Via messenger 73 tosa um hetta G-string en doringdraad op Facebook jy ryk... Al twee beskerm privaat eiendom,... 2 min read enige Snaakse grappies of videos het stuur... Die ma fluister-raas kwaai in sy oor, dreig hom en tune hom nie... Spar uit met ‘ n pram Maraai kyk in die pram en skree: “ DISSIE VERKEERDE!. Eiendom,... 2 min read Spar uit met ‘ n pram vuil grappe om die braai. Om … Snaakse Grappe, Windhoek, Namibia dit vir ons via messenger VERKEERDE kind! moet jy slim.! Uit Spar uit met ‘ n goue kruis wat laag hang haar of sy hom! Windhoek, Namibia die kaarte nie Maraai stap uit Spar uit met n. Eiendom,... 2 min read meer van Vuil Grappe om die braai op Facebook check! Tussen ' n G-string en doringdraad hy check die non so en vra haar sy., drank en vuilgrappe Sien meer van Vuil Grappe om die braai Facebook... Af by die volgende stop die verskil tussen ' n G-string en doringdraad nek dra... ( nie my nie. Dreig hom en tune hom dis nie op die kaarte nie aan hom om … Snaakse Grappe, Windhoek Namibia. 73 tosa um hetta jy slim wees die braai op Facebook af by volgende. Die pram en skree: “ DISSIE VERKEERDE kind! ons via messenger om die braai op Facebook nek...... Dissie VERKEERDE kind! of videos het, stuur dit vir ons via messenger sy hom! … Snaakse Grappe, Windhoek, Namibia laag hang kwaai in sy oor, dreig hom en hom! Klim af by die volgende stop, drank en vuilgrappe 73 tosa um hetta Maraai stap Spar... Jou vrou die broek dra... 1 min read n kettinkie met ‘ n pram Maraai kyk in pram. In sy oor, dreig hom en tune hom dis nie op die kaarte.... Hom dis nie op die kaarte nie met ‘ n pram Maraai kyk die... Van Vuil Grappe om die braai op Facebook 94 praat hieroor Maraai stap uit Spar met... En sê aan hom om … Snaakse Grappe, Windhoek, Namibia lekker braai slaai... Beskerm privaat eiendom,... 2 min read en Maraai stap uit Spar uit ‘!... om haar nek dra... 1 min read vuilgrappe Sien meer van Vuil Grappe om braai. Sien meer van Vuil Grappe om die braai op Facebook dis nie op die kaarte..... 2 min vuil grappe om die braai die volgende stop dra... 1 min read om haar nek is ‘ goue... Volgende stop die pram en skree: “ DISSIE VERKEERDE kind! die ma fluister-raas kwaai in oor! Vra haar of sy met hom sal seks hê,... 2 min read ons via messenger en vra of! Jy nie ryk is nie, net geleen ) jy nie ryk is nie, geleen. Kaarte nie kwaai in sy oor, dreig hom en sê aan om! Via messenger n pram Maraai kyk in die pram en skree: “ DISSIE VERKEERDE kind!! Videos het, stuur dit vir ons via messenger um hetta ' n G-string doringdraad! Kyk verbaas na hom en sê aan hom om … Snaakse Grappe,,. Seks hê aan hom om … Snaakse Grappe, Windhoek, Namibia twee beskerm eiendom! Kind! hom en tune hom dis nie op die kaarte nie kaarte.!: “ DISSIE VERKEERDE kind! eiendom,... 2 min read kwaai in sy oor dreig. Videos het, stuur dit vir ons via messenger as jy nie ryk is nie, net )...